4 Ocak 2011 Salı

Eski sevgililerimin yeni sevgilileri için




Hepinize el arabası dolusu merhabalar sevgili okurlarım, sevenlerim veya beni tenhada kıstırmak için gölgelerde sinmiş gizli takipçilerim. Biliyorsunuz ki bundan önceki yazımda, beni "dövmek isteyen" arkadaşlara bir kolaylık yapıp, evimin adresini vermiştim. Hala bir nane çıkmadı. Hoş tabi üzerinden de çok uzun zaman geçmiş sayılmaz, bekleyebilirim yani. Ancak belirtmem gereken bir şey var, her zaman evde de olmuyorum yani. Mesela cumartesileri evde olmam pek mümkün değil, belirteyim. Neyse.

Beni dövmek isteyenlerle alakalı bir yazı yazmışken hazır, beni EN EN EN ÇOK dövmek isteyen kişilere de ayrı bir güzellik yapmasam olmazdı tabi ki. E yazının başlığından da tahmin edebildiğiniz gibi, bunlar tabi ki "eski sevgililerimin, yeni sevgilileri." (e tabi ki en çok bunlar dövmek isteyecek beni. adamlar neler çekiyorlardır kim bilir şimdi uuvv.)

Merhaba sayın eski sevgililerimin yeni sevgilileri. sizlere kısaca "ibişler" desem hoş olur mu? bence olur. rahatsız olmazsınız umarım. (olmayın da zaten bence, o kadar derdin arasında.) uzun uzun cümle kurarak yorulmamdan iyidir. Uzun uzadıya paragraflarla olaya girmektense, madde madde anlatmak istiyorum anlatacaklarımı.


1- Şu anda beraber olduğunuz sevgiliniz, bir zamanlar benim eski sevgilimdi. Ve erkekler dünyasında, (sizin de bildiğiniz gibi) adı konmamış bazı kurallar vardır. "bütün eski sevgililer orospudur" gibi. yani ben şu an sizin sevgilinizin arkasından, "orospu" diyorum, benden önceki sevgililerinin de dediği gibi. veya sizin de bir gün diyeceği gibi. bu gerçeği kabullenin artık. "kimse benim sevgilime orospu diyemez üleaan gaaarrra ıırrkk auuuu!!!" şeklinde cümleler kurup, ağzınızdan köpükler çıkartarak tepinmenize, dellenmenize hiç gerek yok. bu erkekler dünyasının kurallarından biridir. siz de gayet iyi biliyorsunuz. aslanlık yapmaya kalkmayın sevgili ibişler.

2- Bir önceki madde temel erkekler dünyasını içerse de, şimdiki madde daha çok kadınlarla alakalı. Evet şu anda benim eski sevgililerimden biriyle beraberseniz, ilişkinizin başlarında, cinsel hayatınız malesef sandığınız kadar da renkli olmayacaktır. Kadınların "tatminsizlik" olayını biliyorsunuz değil mi? evet biliyorsunuz. yani siz Ferrari den inip Anadol a binseniz mutlu olur muydunuz? olmazdınız evet. Yani işte benden sonra da ne bileyim, sizlerle falan... uhm.. neyse, anlamışsınızdır umarım (hiç sanmıyorum ama).

3- Eski sevgililerimin hemen hemen hiç biriyle gürültüsüz patırtısız ayrılmadığım ve benden sonra yüksek miktarda akıllarını oynatıp türlü saçmalıklara giriştikleri için (sizler gibi), "benim eski karı" ilişkiniz boyunca oldukça hasta, saçma sapan hareketler yapabilir. normal karşılayın. hemen dövmeye kalkmayın. dövecekseniz de kalıcı iz bırakmayın. sonra sağda solda gösterip "bak bana bunu yaptı" vs. vs. diye öter, sizi rezil eder. aman diyim, ekmek yolunuzu tıkar (gerçi bu saatten sonra tıkasa ne olur).

4- Ben tabi ki hiç bir eski sevgilimi sinemadır, tiyatrodur, fuardır, sirktir, boks maçıdır (zaten evde yapardık), hayvanat bahçesidir (bunu da siz evde yapabilirsiniz), müzedir, sergidir vs. tarzı gereksiz para harcatacak saçma sapan yerlere götürmediğim için, büyük ihtimal bu olaylara olan açlıklarını sizinle (ya da kerizliğinizle) doyuracaklardır. Cüzdanınız sağ olsun (olmasın).

5- Bir gün bu yazdıklarımı yeniden okuyup, bir zamanlar benim sevgilimin "arkadaşı" olduğunuzu ve sevgilinizin "arkadaşlarına" karşı ne kadar dikkatli olmanız gerektiğini hatırlayacaksınız. işte o gün, sevgilinizin "eski sevgiliniz" olduğu ve hakkında "orospu" dediğiniz gün olacak.

6- Tecrübelerime dayanarak söyleyebilirim ki (ki bütün eski sevgililerimden gördüm bunu), tahminimce siz de son derece kaypak, son derece yavşak ve KERHANE ÇAYCISI kılıklısınızdır. evet genelde bütün eski sevgililerim benden sonra böyle tiplere yöneliyor, nedenini anlayamadım bir türlü. Hoş ben de çok ciddiyet sahibi, memur kafalı biri değilimdir de, ADANALIYIM. belki ondan biraz sert kaçıyorum. tabi benden sonra hemen yumuşakça adamlara (yani sizlere) kaçıyor benim eski karılar. neyse, sağlık olsun (olmasın. size yani)

7- Tabi ki bütün eski sevgililerimden az ya da çok, bir takım şeyler duyuyorsunuzdur hakkımda. Kalkıp "gebertirim lan ben onu, kim lan o!" tepkisi verip karıya rüzgar yapmak tabi ki en doğal hakkınız. ama beni bir tanısanız çok seversiniz (ama ben sizi tanısam da tanımasam da seveceğimi hiç sanmıyorum o ayrı tabi). yine de illa dövmek, gebertmek istiyorsanız, bir önceki yazımda adresimi verdim. gelin hünerlerinizi gösterin lütfen (çok fazla mı konuştum yine?).

8- Sizi "neden böyle kilo aldım bilmiyorum" yalanıyla KANDIRABİLİRLER! kanmayın. genelde eski sevgililerim, benden sonra lüp lüp yiyip, acayip acayip kafa hapları içip kilolandıkları için aşure kazanına benzeyen bir kıça sahip oluyorlar, biliyorsunuz. onları zayıflatmaya çalışmayın bence. zaten onlar sizi yeteri kadar sinir stres ile kuruturken, bir de bunlarla uğraşmayın. (ya da uğraşın, beter olun ibneler!)

9- son olarak, hepinizin ta amına koyayım!



sevgilerimle,



Erhan Kabakçı - 1966, Podoso

17 yorum:

Adsız dedi ki...

Sen benim eski kız arkadaşımdan hoşlanmışsın

Adsız dedi ki...

AHAHAHAHAHA.

Adsız dedi ki...

özlenen, beklenen kabakçı yazısı.

Adsız dedi ki...

ya benim ağzına götüne boşaldığım domuz gibi 4 ayak üzerine siktiğim karılarla da çıkıyolar. üstelik beni tanıyan insanlar. çok gülüyorum midesiz ibnelere.. 10 numara yazı

Adsız dedi ki...

kizlara hayvan gibi davranirsan tabi senden kacip baskalarina giderler sen tam bir ayisin cunku.

Adsız dedi ki...

bence sen bir egoist ruh hastasının tekisin kendini ne sanıyosan

Adsız dedi ki...

Oooo seni çekemeyenlerin listesi uzar gider hocam. Helal olsun koçuma.

Adsız dedi ki...

Erhan Kabakçı bir IRZ düşmanıdır. Zamanında eski kız arkadaşlarımızdan hoşlanmıştır. Erhan Kabakçı'ya ÖLÜM.

Adsız dedi ki...

HAYVAN Zamanında benim kız arkadaşımı da sikmiştin sen. Sen bir hayvansın Erhan. Herkesi sikiyorsun. Dırın dırınnnn ınınının tecavüzcü coşkunsun sen bence.

Züleyha dedi ki...

sen benim eski lezbiyen sevgilimden hoşlanmışsın o yüzden seninle bir daha konuşmayacağım. küstüm. artık lezbiyenlere de bulaştın. tü allahın cezası. allah katında bile beş para etmez bi insanın tekisin. kendini ne sanıyosan artık bilmiyorum.

Adsız dedi ki...

Paşam yeri geldiğinde döveceksin bu karı milletini.

lokman dedi ki...

kerhane çaycıları evet. fotografcı bukowski piçleri

Adsız dedi ki...

aşağılık kompleksi... yazık sana. kim bilir kendini nasıl ezik hissediyosun da böyle gösterişli yazılara, meydan okumalara ihtiyaç duyuyosun. ama söyliyim, ben sana çok gülüyorum erhan.

Adsız dedi ki...

seni dövecek arkadaşlar olarak çok duygulandık yarrağam.

Adsız dedi ki...

sanal alem delikanlısı. gördük gerçekten ne kadar korkusuz olduğunu.

Erhan Kabakci dedi ki...

adı gibi, yüzü de olmayan farelerden farkınız yok. beyni sikikler.

Adsız dedi ki...

la a.qmun oglu senın eskı sevgılılerını senden önce sikmediklerini nerden biliyon kavunmu bu koklayasın piços sen tam bi picsin eski sevgililerine senden sonra kayanlar olmus koymus sana hepsi bu baska bisey değil