2 Ocak 2011 Pazar

beni dövecek arkadaşlar için





merhaba canlarım, cananlarım. en son yazdığım yazının üzerinden çok uzun bir zaman geçmedi, dayasak 10 gün olmuş evet. hazır yeni yıla da girmişiz, mis gibi olmuş (aslında bir şey olduğu yok da, denyoluk olsun diye dedim mis gibi diye). yılbaşında hepiniz gibi ben de über saçmalıklara imza attım ancak, bunları inceleyip "zaten" hepinizin yaptığı şeyleri "kanka pis içtik yaa" diye burada açmaya gerek yok. tamam hepimiz pankız, anladık.

beni yıllardır tanıyan arkadaşlar bilir, devamlı arkasından "olum biz onu var yaaa... karşımıza çıkmasın.. oyacağızzzz!!!" vs. şeklinde konuşulan, yeri geldiğinde alakasız yerlerden alakasız tehdit mesajları alan birisiyim. ha tabi ben yıllardır bu tarz mesajlar alıp, yıllardır da hiç bir nane göremediğim için, gayet normal geliyor bana. "onu taksime almayacağız, onu kadıköye almayacağız, onu gümüşhaneye almayacağız vs." tarzı cümleler hala geliyor kulağıma. hani bıktım mı? evet bıktım. ya arkadaşım bakın, ben gayet düz, gayet NET bir insanım. yeri yurdu belli bir insanım. tamam siz darkwing duck gibi, gizemli gibi takılmayı seviyorsunuz anlıyorum da, ah be canım, gelin karşıma da yapın şu işi. ne yapacaksınız artık.

yüzüme karşı edemeyecekleri kelamları sağda solda köpüklü ağızlarından saçan öfkeli çoğunluğun üyelerinin derdini pek de merak etmiyorum açıkçası. hani artık bıktım merak etmekten. artık hangisinin kuyruğuna bastım, hangisinin HOŞLANDIĞINI yedim bilmiyorum. hani madem iyiden iyiye dövmek istiyorsunuz beni, işinizi kolaylaştırayım. siz de rahatlayın, ben de rahatlayayım. ağzınız da yorulmasın artık. sağda solda yazdığınız abes şeylerin (yazılar diyemem), ettiğiniz içi boş kelamların da bir anlamı olsun. hani siz gayet götsünüz bence tamam da, yine de bakın size iyilik yapıyorum. şimdi toplanıp gelmeniz için ikamet ettiğim adresi sizlerle paylaşmak istiyorum.

Mandıra Caddesi, Onay Sitesi , Blok 2 Daire 19, Fikirtepe, Kadıköy, İstanbul.

yani artık onu oyacağız edeceğiz cart curt diyeceğinize, gelin kapımı çalın. aşağı inerim. orada döversiniz beni bir güzel. her gün "dünyayı ele geçirmeye çalışan çılgın bilim adamları" gibi burnunuzdan soluyarak beni düşünmenize de gerek kalmaz böylece. siz de rahatlarsınız, ben de.



not: evet hoşlandığınız kızlara "yaptığımı düşündüğünüz" şeylerin hepsini yaptım.




sevgilerimle,


Erhan KABAKÇI, 1952 - Nepal

6 yorum:

Gravöl dedi ki...

not kısmına bayıldım!!

Koca Adam Hamdi dedi ki...

Sen kesin en yakın arkadaşının sözlüsüne de sarkıyorsundur. Evet evet, hatta bir kere seni Caddebostan sahilinde setlerin üstüne çıkmış, sözlüsü yanındayken zavallı kıza yukardan sarkarken gördüm. Evet, sen herkese sarkan, ırz düşmanı, namussuz bir insansın. Seni dövmeye geleceğim. En yakın zamanda. Ve senin tüm arkadaşlarını sana karşı örgütleyip arkandan işler çevireceğim. Çünkü ben iki yüzlü bir insanım. Çünkü ben şerrefsiz, çünkü ben sinsi, çünkü ben fesat, çünkü ben kötü niyetli bir insanım. Ve bir gün benim hiç arkadaşım kalmayacak. O zaman da sana gelip tekrar arkadaşın olmak istersem şaşırma!

Hamdi ve Ekürisi,
Guatemala, Mayıs 2185
Saat: 13:31

Adsız dedi ki...

seni bulduracam oglim

Muzaffer Başkan dedi ki...

Fikirtepe filozofu, sokak bilgini, büyük başkandan harika bir paylaşım daha.

Adsız dedi ki...

tasına tabağına attırır, götünü sikerim.

Adsız dedi ki...

teyzenin kızını göbeğinden sikeyim erhan